OBCHODNÍ PODMÍNKY

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě - objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky
prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka bude přijata do 24 hodin. Po každé objednávce vás budeme kontaktovat telefonem a dohodneme veškeré detaily ohledně fakturace, plateb, způsobu a termínu dodání. Uvádějte vždy kontaktní telefon .  

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, číslo obj. a položky objednaného zboží či služby.

5) MOŽNOSTI DORUČENÍ A PLATBA ZBOŽÍ
Způsoby doručení:

1. osobní odběr
Objednané zboží můžete vyzvednout osobně dle dohody na určeném místě v HK. V tomto případě zákazník nehradí poplatky spojené s dopravou nebo poštovným .
2. poštou a bankovním převodem - Balík Do ruky
3. dobírkou - Balík do ruky ( omezeně vždy po konzultaci se zákazníkem) 
Při objednávce bod 2. po České republice je cena za balík do 35 cm 100 Kč + DPH
Při objednávce bod 2. po České republice je cena za balík do 50 cm 120 Kč + DPH
Při objednávce bod 2. po České republice je cena za balík do 100 cm 150 Kč + DPH

Při objednávce poštou obchodní balík na Slovensko je cena za balík do 20 kg stanovena na 390 Kč . Vždy konzultace o způsobu dopravy.

Při nákupu nad 3500,- Kč bez DPH – DOPRAVA ZDARMA!!!
O ceně za přepravné a jiném způsobu dopravy u objednávek převyšující hmotnost 20 kg budete informováni telefonicky nebo e-mailem.
Tyto dodákvky jsou sjednávány individuálně dle povahy a hodnoty zboží.
   

Varianty plateb za zboží:
1. bankovním převodem – dohodnuté platební podmínky dle „ 3 potvrzení objednávky“ uhradíte dodanou fakturou společně s dodaným zbožím. 
2. platba dobírkou – platba v hotovosti při převzetí zásilky - vždy po dohodě , (  další poštovní poplatek) platba   vždy převedena na účet dodavatele.

6) DODACÍ LHŮTA
Zboží je expedováno většinou do 3 pracovních dnů, není-li uvedeno jinak.
Balík Do ruky Česká pošta doručuje následný den po expedici.
Po odeslání zboží máte možnost sledovat zásilku prostřednictvím webu České pošty.
V případě nedostupnosti některé položky Vás budeme informovat o prodloužení dodací lhůty

7) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním,b) nesprávným použitím výrobku,c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku.
V případě nejasností se na nás obraťte.

ZÁRUKA vrácení peněz se vztahuje na zboží neporušené, v originálním obalu, odeslané zákazníkem do 14 dnů po obdržení zboží. Nevracíme náklady na dopravu.

8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Provozovatel tohoto internetového obchodu se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytne jakékoli třetí straně. Potřebné osobní údaje budou předány pouze České poště. (jméno, adresa, popř. telefon). Vaše data budou dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím.
 
0
 
 
© CECHOPLAST